Najlepszy produkt turystyczny
Rozwój produktów turystycznych należy do priorytetowych zadań w budowaniu wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie.
Bez produktów turystycznych Polska Organizacja Turystyczna nie miałaby czego promować. Bez promocji - produkty turystyczne nie miałyby szans właściwego rozwoju. Zgodnie z tą dewizą Polska Organizacja Turystyczna konsekwentnie wspiera inicjatywy regionalne i lokalne zmierzające do tworzenia profesjonalnych produktów turystycznych, promuje je w kraju i za granicą. Zainicjowany w 2002 roku Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny zajmuje znaczące miejsce w tego typu działaniach.
Do tegorocznej III edycji Konkursu zgłoszonych zostało 122 produkty turystyczne.
9 września w głosowaniu jawnym Kapituła Konkursu w składzie: Jerzy Domański („Przegląd”), Jan Wysokiński (Stowarzyszenie Ekspertów Turystyki), Ryszard Kunce (PTTK), Romuald Bokun (TVP3), Karolina Jaroszewicz („Newsweek”) i Jerzy Walasek (POT) przyznała 20 Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej za stworzenie produktów, które w istotny sposób przyczyniły się do zwiększenia przyjazdów turystycznych do Polski lub do ilościowego wzrostu turystyki krajowej.
Mamy zaszczyt poinformować, że jeden z tych certyfikatów otrzymał Pan Antoni Chłapowski za „Jaszkowo – Centrum Hipiki”
Uroczyste wręczanie Certyfikatów odbyło się 22 września 2005 roku w Warszawie podczas inauguracji Międzynarodowych Targów Turystycznych ,,TT-Warsaw Tour and Travel”.
Tagi